Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
ZAPROSZENIE NR 2 na Remont pomieszczeń ogólnych internatu ZSR CKP Bolesławowo  
Przedmiot zamówienia
Remont  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Ogłaszający
Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego  
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
starogardzki  
Miasto
Bolesławowo  
Ulica
 
Numer budynku
15  
Data publikacji od
2016-07-18  
Data publikacji do
2016-07-23  
Termin składania ofert
2016-07-15 12:00  
Cpv
45000000-7 Roboty budowlane
45232460-4 Roboty sanitarne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45442100-8 Roboty malarskie
 

Bolesławowo, 18.07.2016

 

               Protokół z otwarcia ofert złożonych w związku z zaproszeniem na złożenie oferty cenowej na „Remont pomieszczeń ogólnych w budynku internatu Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie”, Bolesławowo 15, 83-250 Skarszewy ogłoszonego dni a 11.07.2016 r. na stronie internetowej www.zsrckp.bip.gov.pl

 

Informujemy, że do dnia 15.07.2016 r. godz. 12:00 wpłynęła jedna oferta:

1.       ROBIBUD Małgorzata Daniluk, ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk

 

Na tym protokół zakończono.

 

Z poważaniem

DYREKTOR

ALFRED PORTE'E


 

 

 

 

Bolesławowo, 12.07.2016

 

ZAPROSZENIE NR 2

DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ OGÓLNYCH W BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ ROLNICZYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W BOLESŁAWOWIE, BOLESŁAWOWO 16, 83-250 SKARSZEWY

 

Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie remontu pomieszczeń ogólnych w budynku Internatu Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie

 

Zakres rzeczowy robót:

1. Remont, malowanie Hollu w budynku Internatu

Kod CPV: 45.00.00.00-7; 45.44.21.00-8

2. Remont, malowanie korytarza na parterze

Kod CPV: 45.00.00.00-7; 45.44.21.00-8

3. Remont, malowanie pomieszczenia łazienki

Kod CPV: 45.00.00.00-7; 45.44.21.00-8; 45.23.24.60-4; 45.31.00.00-3

UWAGA:

W OBMIARZE ŁAZIENKI POZ. 4 „ROZEBRANIE POSADZEK Z PŁYTEK CERAMCZNYCH” JEST 2,0 x 107 = 214 – WINNO BYĆ 2,0 x 1,7 = 3,4 m2

4. Remont, malowanie pomieszczenia stołówki

Kod CPV: 45.00.00.00-7; 45.44.21.00-8

Pełen zakres robót dla poszczególnych pomieszczeń przedstawia obmiar zawarty w czterech załącznikach (nr 1,2,3,4).

 

Zaproszenie zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.zsrckp.bip.gov.pl

 

Przygotowanie oferty:

1.           Oferta powinna być przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty cenowej.

2.           Każdy wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę (zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ofert częściowych, dynamicznego systemu zakupów, umowy ramowej).

3.           Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.

4.           Oferta powinna znajdować się w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez

uszkodzenia tego opakowania, opatrzona informacją o adresacie z napisem:

„Remont pomieszczeń ogólnych w budynku Internatu

Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie”

 

5.           Ofertę należy napisać w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem). Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

 

1.      Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

a)      formularz ofertowy – załącznik nr 5,

b)      formularz cenowy - załącznik nr 6,

c)      projekt umowy (parafowany) – załącznik nr 7,

d)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

- Cena - 90%

- Termin wykonania - 10%

 

Obliczane wg wzoru:

 

 
 

Cena oferty badanej

Cena oferty najniższej

 


Cena =                                                                                   x 90%

 

 

 
 

Termin wykonania oferty badanej

Najkrótszy termin wykonania

 


Termin wykonania  =                                                                        x 10%

 

 

Maksymalny termin wykonania robót w pełnym zakresie wynosi 30 dni licząc od dnia podpisania umowy.

 

Oferty należy składać najpóźniej do dnia 15.07.2016 r. do godz. 1200 w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie – sekretariat, Bolesławowo 15, 83 – 250 Skarszewy.

 

Warunki, które muszą spełniać oferenci:

- potwierdzona kserokopia wpisu do ewidencji o działalności gospodarczej

           

Termin wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym: do 24 sierpnia  2016 roku.

Bliższych informacji dotyczących przetargu udziela Zbigniew Młyński – Kierownik gospodarczy Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Bolesławowie tel. 58 588-22-36 w. 29

od poniedziałku do piątku w godz. 900 – 1500

 

Załączniki:

1. obmiar  – remont, malowanie Hollu

2. obmiar  – remont, malowanie Korytarz

3. obmiar  – remont, malowanie pomieszczenie Łazienki

4. obmiar  – remont, malowanie pomieszczenie stołówki

5. formularz ofertowy

6. formularz cenowy

7. projekt umowy (parafowany)

 

 

 

Z poważaniem

(-) DYREKTOR

ALFRED PORTE'E (-)

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..